poniedziałek, 27 sierpnia 2018

URODZINKI ŁOBUZÓW



Urodzinowa impreza ! Nie mogłam się doczekać kiedy zorganizuję ją moim chłopcom. Było kilka kwestii do ustalenia, szczególnie, że między datami urodzin jest 9 dni i miałam dylemat : zorganizować urodzinki wspólne czy każdemu oddzielnie? Wybór padł na wspólne urodzinki i był strzałem w 10 ! :D

Zdecydowaliśmy się na salę zabaw, jaką jest Fabryka Misia w Białymstoku. Mam porównanie w organizacji imprezy w Fabryce oraz innej sali zabaw i Fabryka Misia zdecydowanie wygrywa pod każdym względem ! :)

Obsługa i animatorki na świetnym poziomie, dzieciakom nie brakowało niczego. Sama miałam ochotę rzucić wszystko i wspinać się z dziećmi po konstrukcjach i zjeżdżać ze zjeżdżalni :).

Oprócz strefy do typowych wariacji jest też wyznaczona strefa dla maluchów, gdzie jest dużo bezpieczniej. Po wszystkim dzieci były mega zadowolone i coś czuję, że to nie ostatnia nasza urodzinowa zabawa w tym miejscu :).



















Miejsce zabawy - Fabryka Misia w Białymstoku
Balony i niektóre dekoracje (napis Happy Birthday w domu, plastikowe kubeczki i talerzyki oraz ozdoba na tort ) - Godan ( stacjonarny sklep w Białymstoku ul. Skłodowskiej-Curie 11
Tort z motywem Króla Lwa oraz babeczki ze zdjęciem - Twój Tort
Biała sukienka (o to miałam mnóstwo pytań na instagramie) - Nunu

1 komentarz:

WALENTYNKOWE STYLIZACJE

Walentynki już za dwa dni, ale znając nas kobiety większość pewnie dopiero w dniu walentynek zacznie się zastanawiać co nałoży na randkę :)....