wtorek, 12 lutego 2019

WALENTYNKOWE STYLIZACJE

Walentynki już za dwa dni, ale znając nas kobiety większość pewnie dopiero w dniu walentynek zacznie się zastanawiać co nałoży na randkę :). Może uda mi się was zainspirować. Przygotowałam dla was 3 propozycje walentynkowych outfitów. Mam nadzieję, że wam się spodobają ♥

Wcześniej nie najlepiej czułam się w czerwieni. Ostatnio jednak coraz częściej sięgam po ten kolor. Wszystkie rzeczy ze stylizacji są ze sklepu Satisfashion. Już nie pierwszy raz zrobiłam tam zakupy i jestem bardzo zadowolona. Która najbardziej przypadła wam do gustu?


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WALENTYNKOWE STYLIZACJE

Walentynki już za dwa dni, ale znając nas kobiety większość pewnie dopiero w dniu walentynek zacznie się zastanawiać co nałoży na randkę :)....