środa, 15 sierpnia 2018

NIEBIESKA SUKIENKA I KOTURNY


Jakieś 5 lat temu po urodzeniu Maika próbowałam swoich sił z blogiem, jednak nie podołałam. Instagram, a właściwie to, co się na nim zadziało pod względem liczby obserwujących itp. dało mi więcej wiary w siebie i odwagi aby spróbować jeszcze raz. Nigdy nie chciałam prowadzić typowego parentingu lub jednej wąskiej kategorii. Lifestyle pozwala mi na szerokie dzielenie się tym co lubię i przeżywam. Oprócz postów mieszkaniowych, serii DIY oraz dziecięcych (tak, tak troszkę parentingu się wkradnie) będzie też sporo postów urodowych i stylizacyjnych. 

W dzisiejszym poście mój stylizacyjny debiut 😀. Jako niska osoba zawsze mam problem ze zbyt długimi sukienkami - tak było i tym razem kiedy zmierzyłam moją nową sukienkę z Bonprix. Na szczęście jest opcja przewiązanie sukienki paskiem i odpowiednie pozakładanie jej pod pasek. Ostatnio noszę tak większość moich sukienek 🙂.  Do sukienki dobrałam delikatne koturny, jest to świetna alternatywa dla szpilek, w dodatku koturny = wygoda.

Paznokcie przedłużyłam żelem na formie i do ich pomalowania użyłam lakieru oraz kolorowego żelu od Zby-Mal. Dawno nie miałam tych kolorków na paznokciach.

Mam nadzieję, że takie typy postów będą się wam podobały 💕







sukienka - Bonprix
koturny - Bonprix
torebka - Michael Kors
zegarek - Daniel Wellington
pasek - New Yorker
Paznokcie - produkty z Zby-Mal



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WALENTYNKOWE STYLIZACJE

Walentynki już za dwa dni, ale znając nas kobiety większość pewnie dopiero w dniu walentynek zacznie się zastanawiać co nałoży na randkę :)....