czwartek, 25 października 2018

KOZAKI ZA KOLANO



Jestem niską osobą i zawsze miałam obawy przed nałożeniem butów za kolano (chociaż zawsze bardzo mi się podobały). Bałam się, że przy moich 158 cm będzie to wyglądało dość komicznie. Postanowiłam zaryzykować i nie żałuję :).
 Do butów dobrałam zwykłą sweterkową sukienkę, dzięki temu cała stylizacja nadaje się na zwykłe codzienne wyście  - nie jest przesadzona.







                                                   
buty - Deezee
ramoneska - House
sukienka - New Look
zegarek - Daniel Wellington
okulary - Tonny Eyewear
łańcuszek choker złoty - Sotho
łańcuszek dłuższy - Reserved


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WALENTYNKOWE STYLIZACJE

Walentynki już za dwa dni, ale znając nas kobiety większość pewnie dopiero w dniu walentynek zacznie się zastanawiać co nałoży na randkę :)....