poniedziałek, 15 października 2018

POKÓJ MAŁEGO BATMANA


Od dłuższego czasu wspominałam na instagramie o zmianach w pokoju Maika.
Pierwotnie na ścianie namalowałam jego ulubionych bohaterów.

Niestety zdarzył się mały wypadek. Podczas przemalowania ścian ten mały spryciarz wykorzystał nieuwagę rodziców i z zamiarem pomocy zamalował rysunki farbą. Niestety nie udało się tego wszystkiego naprawić, więc zapadła decyzja o zamalowaniu całej ściany na jednolity kolor.

Pierwotnie parkiet w tym pokoju był jasnego koloru. Niestety w ciągu roku bardzo popsuł się jego wygląd. Maik jak to dziecko - nie raz coś rozlał, Kiedy pies był szczeniakiem, zdarzyło mu się narobić na podłogę. To skutkowało czarnymi plamami na pięknym jasnym parkiecie. Zdecydowaliśmy z mężem na przemalowanie parkietu. Użyliśmy do tego ciemnobrązowego lakieru do podłóg dostępnego w sklepach z artykułami budowlano-remontowymi. 

Jestem osobą, która lubi zrobić coś sama, dlatego większość rzeczy jest z gatunku DIY.

Podczas wykańczania mieszkania zostało nam wiele desek - wszystko to zatrzymaliśmy i podczas przypływu weny mam sporo materiałów :).

We wnęce na początku stała stara szafa Maika, jednak z boku została przestrzeń i brzydko to wyglądało. Razem z mężem rozebraliśmy szafę i z desek zorganizowaliśmy zabudowę. Wystarczyło tylko kupić deski o konkretnych wymiarach, które posłużyły za drzwi.

Biurko było blatem na szafce w salonie, jednak wymiar nie do końca się zgadzał. Zamiast wyrzucić deskę - zrobiliśmy z niej biurko.

Najbardziej cieszy mnie fakt, że wszystko zostało zrobione własnymi siłami oraz przy minimalnych kosztach. Synek po zobaczeniu pokoju powiedział, że nie będzie chciał z niego wychodzić. To cieszy mnie najbardziej <3 .








Łóżko - Allegro
Pościel - Jysk
Łapacz snów - Lullababy.pl
Dywan - Allegro
Zabudowa - DIY
Szafka pod zabudową - Ikea
Biurko - DIY
Krzesło - Ikea
Pojemniki na kredki - Ikea
Szafka obok biurka - Ikea
Komoda - DIY


2 komentarze:

  1. Kamila pokój skromny ale wygląda po prostu ŚWIETNIE! Sama bym w nim zamieszkała ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

WALENTYNKOWE STYLIZACJE

Walentynki już za dwa dni, ale znając nas kobiety większość pewnie dopiero w dniu walentynek zacznie się zastanawiać co nałoży na randkę :)....