czwartek, 26 lipca 2018

JASNY POKÓJ ALEKSANDRA



Już będąc w ciąży wiedziałam jak chcę urządzić pokój dla nowego członka rodziny. Przy pierwszym dziecku na wynajętych mieszkaniach nie bardzo mieliśmy możliwość zaaranżowania pomieszczeń w 100% po naszemu.

Dla wielu osób jasne wnętrza już obrzydły, bo teraz większość robi białe meble, szare ściany. Ja nie urządzałam pomieszczenia i całego mieszkania "bo taka moda", lubię minimalizm i jasne wnętrza. Wydają się one większe i czystsze. Nie lubię setki bibelotów na szafkach, które tylko przeszkadzają i dają dodatkową robotę podczas sprzątania.

Ok, koniec rozpisywania się, przejdźmy do konkretów :). Urządzając pokój stawiałam na funkcjonalność, dlatego nie ma tutaj półeczek i innych zbieraczy kurzu. Zabawki i inne akcesoria mają swoje miejsca w szufladach, po skończonej zabawie wystarczy to wszystko z powrotem wrzucić do szuflady i mamy porządek :).




Szafa oraz komoda zostały zakupione w Ikei. Szafa jest z serii Pax, wnętrze mogłam zaprojektować wedle własnego gustu i uznania. Podoba mi się to, że jak będę chciała wnętrze szafy zmienić, mogę dokupić akcesoria i przerobić wszystko sprawnie i szybko bez konieczności wiercenia i robienia bałaganu. 
Naklejki korony - Aliexpress.com
Przewijak - Allegro
Kocyk na przewijaku - Fartlandia
Plakat potworek - Taki papier
Metryczka - otrzymana w prezencie



Suchy basen jest strzałem w dziesiątkę ! Sprawia frajdę nie tylko Aleksowi, ale również 5- letniemu Maikowi i naszemu buldogowi francuskiemu, który uwielbia ganiać za piłeczkami, które rzucają dzieci podczas zabawy. :)

Basen z piłeczkami - Maboo
Lampka chmurka - Pepco
Zabawki - otrzymane w prezencie


Łóżeczko kupiliśmy w sklepie na rynku. Pierwsze 3 miesiące Aleksander spał w kołysce, jednak one są malutkie i po 3 miesiącach przestał się tam mieścić. Do niedawna łóżeczko było otoczone ochraniaczem, jednak przestał się on podobać synkowi i został zdjęty. Na szczęście maluch nie obija się w łóżeczku podczas spania. 

Pościel - Pola Handmade



Wczoraj przyszły do mnie tkaniny ze sklepu Antex. Nie mogłam przepuścić tej okazji przed napisaniem postu i od razu zabrałam się za zrobienie mini tipi. Na stronie sklepu jest ogromny wybór tkanin o różnych kolorach i  pięknych wzorach, każdy znajdzie tam coś dla siebie. Niedługo pokażę wam, do czego jeszcze użyłam tkanin z tego sklepu. :)

A jakie wy lubicie wnętrza? :)

Przy okazji zapraszam do odwiedzenia mojego instagrama :) 



2 komentarze:

  1. Ja bym chetnie obejrzala też pokoj starszego synka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się taki post, tylko muszę tam wszystko skończyć :)

      Usuń

WALENTYNKOWE STYLIZACJE

Walentynki już za dwa dni, ale znając nas kobiety większość pewnie dopiero w dniu walentynek zacznie się zastanawiać co nałoży na randkę :)....