wtorek, 27 listopada 2018

KAPTUR Z FUTERKIEM/ HULTAJ POLSKI

Cześć wam :)

Zimne dni zaczęły się na dobre i czas na coś cieplejszego jeśli chodzi o okrycia wierzchnie. Często mam problem z tym, że opatulę się i wyglądam jak bałwanek a nadal jest mi całkiem chłodno. Dodatkowo nakładanie grubych szalików, czapek itp bywa czasem uciążliwe. Bardzo lubię rozwiązania praktyczne. Dzisiaj chciałam pokazać wam kaptur Hultaja Polskiego.

Ja zdecydowałam się na wersję z futerkiem (oczywiście jest sztuczne) , jednak na stronie jest wybór kolorów i modeli. Super jest to, że produkt pochodzi z Polski oraz jest szyty ręcznie ! Kaptur jest świetny jakościowo i na pewno jest to produkt, którego nie znajdziemy w pierwszej lepszej sieciówce.

Ja nie potrzebuję do niego szalika, ponieważ osłania szyję oraz ramiona. Kaptur jest spory więc nawet jak mamy kucyk czy kok to śmiało go nałożymy i nie będziemy wyglądać jak teletubiś, dzięki wielkości głowa jest bardzo dobrze chroniona przed wiatrem.

Osobiście jestem bardzo ale to bardzo zadowolona z produktu, coś czuję, że posłuży mi na długo :).




makijaż - PABLO COLOR
kurtka - HOUSE
zegarek - DANIEL WELLINGTON
buty - SUZANA
kaptur - HULTAJ POLSKI



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WALENTYNKOWE STYLIZACJE

Walentynki już za dwa dni, ale znając nas kobiety większość pewnie dopiero w dniu walentynek zacznie się zastanawiać co nałoży na randkę :)....