sobota, 9 lutego 2019

MAGNETYCZNE RZĘSY


Wiadome jest, że nic tak nie podkreśli makijażu jak rzęsy.
Mógłby to być najpiękniejszy wieczorowy makeup, jednak bez podkreślenia rzęs będzie widoczny pewien brak, niedociągnięcie.

Przy moim trybie życia nie mam czasu na robienie rzęs 1:1 lub innych objętości, zresztą jak znajdę czas na nałożenie ich to później
mam problem ze znalezieniem czasu na dopełnienie i muszę czekać aż wszystkie poodpadają. Wiadomo, zrobione rzęsy to super
wygoda bo w sumie nie trzeba się na co dzień malować i oko jest cały czas ładnie podkreślone, jednak bywają one też kłopotliwe,
szczególnie przy korzystaniu z sauny, kąpieli w basenie czy nawet zwykłym przetarciu oczu.



Do tej pory korzystałam z rzęs na pasku lub kępek, które przyklejało się na klej. Oczywiście zanim
doszłam do jako takiej wprawy to nie zliczę ile makijaży musiałam zmyć przed samym wyjściem bo
zniszczyłam je klejem. Często dzieją się różne kłopotliwe i niezbyt fajne sytuacje jak klej w oku lub
rzęsy potrafiące odkleić się w trakcie imprezy.


Od pewnego czasu na rynku pojawiła się nowość jaką są rzęsy magnetyczne. Są one alternatywą dla
zwykłych rzęs na pasku. Przydadzą się na pewno w przypadku uczulenia na klej.  


Jeśli chodzi o rzęsy magnetyczne, to tak jak w przypadku zwykłych rzęs na pasku mamy do
wyboru różne modele, długości, grubości i ułożenia włosków. Na pasku znajdują się 3 malutkie blaszki,
dzięki którym rzęski stykają się ze sobą i trzymają.


Rzęsy magnetyczne najlepiej nakładać za pomocą specjalnej pęsety.
Na zdjęciach, które pokazuję znajdują się rzęsy magnetyczne od Charlene.

Bardzo podoba mi się ich pudełeczko, jest eleganckie, minimalistyczne i bardzo stylowe. W środku
opakowanie jest magnetyczne, dzięki temu rzęsy ładnie się trzymają i na pewno się nie zgubią ani
nie zniszczą. W środku opakowania znajduje się również małe lusterko - nie ma co się oszukiwać,
takie lusterko w kobiecej torebce zawsze się znajdzie :).


Magnesy rzęs są dość mocne i dzięki nim rzęski ładnie się trzymają ze sobą. Jeśli chodzi o ich
wykonanie to naprawdę nie mam się do czego przyczepić, ponieważ są zrobione starannie i są
wielokrotnego użytku :).

Tak jak pisałam na początku, na pewno unikniemy nieprzyjemnych sytuacji z klejem czy odklejających
się rzęs w trakcie imprezy.

Tutaj możecie obejrzeć filmiki z instrukcją aplikowania magnetycznych rzęs :).

A wy miałyście już styczność z magnetycznymi rzęsami? Co o nich sądzicie?



1 komentarz:

  1. Prześliczne są te rzęski ;O wyglądają bardzo delikatnie i naturalnie. Sama zastanawiam się nad zakupem rzęs magnetycznych.

    OdpowiedzUsuń

WALENTYNKOWE STYLIZACJE

Walentynki już za dwa dni, ale znając nas kobiety większość pewnie dopiero w dniu walentynek zacznie się zastanawiać co nałoży na randkę :)....