wtorek, 18 grudnia 2018

STYLIZACJE NA ŚWIĘTA I NIE TYLKO







Tak jak pisałam wcześniej, mam postanowienie aby bloga prowadzić regularnie i wstawiać posty częściej niż raz na miesiąc i tego postanowienia się trzymam ! :D

Dzisiaj przychodzę z moimi propozycjami stylizacji na święta, które śmiało możemy wykorzystać również na sylwestra oraz podczas karnawału :) .

Wszystkie ubrania, buty oraz dodatki są ze sklepu SATISFACTION <3

Mam nadzieję, że coś wam wpadnie w oko :)

PS. Wiem, że na niektórych zdjęciach może mi wyjść jakiś "boczek" tu i ówdzie, ponieważ ostatnio odpuściłam sobie treningi ale nie mam zamiaru poprawiać się w programach :). W styczniu pełna mobilizacja, treningi i dbanie o zdrowe odżywianie się !















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WALENTYNKOWE STYLIZACJE

Walentynki już za dwa dni, ale znając nas kobiety większość pewnie dopiero w dniu walentynek zacznie się zastanawiać co nałoży na randkę :)....